Zapraszamy Was na nowe warsztaty, które całkowicie odmienią Wasze zdjęcia! Mamy nadzieję zobaczyć Wasze zdjęcia i wspólnie z Wami sprostać ich trudnościom.Jedyny czas na początku sezonu ślubnego, aby nabrać wiatru w żagle :) Zapraszamy w jeszcze bardziej przystępnej formie.
YOURAW skupiają się na Waszych zdjęciach. Przynieście swoje RAWY ze znanych sobie kościołów, sal weselnych, plenerów, domu czy studia. Obrobimy je przy Was pokazując ile można z nich wyciągnąć w postprodukcji.
Zajmiemy się profesjonalnym retuszem, uzyskaniem klarownych barw, łagodnych przejść tonalnych i rzeczywistych kontrastów, a wszystko to to pokażemy na zdjęciach z Waszego podwórka.
Nie będzie zakazanych pytań i zbyt łatwych zdjęć – to Wy tworzycie rdzeń tych warsztatów
Po YOURAW wrócicie do domu z pełnym arsenałem technik adaptowalnych do warunków w jakich fotografujecie na co dzień. Bądźcie świadomi.
Ilość miejsc ograniczona.
NOWY TERMIN / YOURAW 12 kwietnia 2015 r. ( niedziela )
Miejsce: Warszawa | cyfrowaciemnia.pl
Cena: 1000 zł. Wystawiamy faktury.
Zapisy: blyskotliwie@gmail.com 501 950 127
Krzysiu czyżbyś sam prowadził te warsztaty? I cena jakby przystępniejsza :)
Nie, warsztaty prowadzimy wspólnie – YOURAW z założenia jest tańszy niż PHOTOSZOPIN. W YOURAW możemy prowadzić dłuższe lub krótsze formy, stąd różnice w cenie. Wiedza przekazywana – ta sama a korzyść dla uczestników namacalna ;)
Foty robicie przepiękne, jakby nie te wszystkie wydatki w domu… echh. Zbieram i kiedyś się wybiore na 100%
Dzięki! Marek – zapraszamy ;)
” możemy prowadzić dłuższe lub krótsze formy ”
Co oznaczają krótsze formy ?
I czy w takim razie YouRaw to gorszy produkt niż photoszopin?
Absolutnie nie. Jest przede wszystkim inny. YR bazuje tylko i wyłącznie na zdjęciach uczestników, podczas gdy na Photoszopinie obrabiamy nasze zdjęcia wg z góry określonego harmonogramu. Najbardziej zaskakujące jest to jak dużo YOURAW uczy nas ;)
Skoro YOURAW uczy was to może my wam rachunek wystawimy :) haha :)
A tak poważnie. Na YouRaw macie do czynienia z materiałem naszym. Nie każda fota jest dobrze naświetlona i przygotowana. Co wówczas, jakoś sobie radzicie czy kosz?
:D Złota rada, którą się powinno stosować zawsze i wszędzie to odpowiedni wybór zdjęć do obróbki. Z założenia, zdjęcie musi być dobre żeby zyskało w popstprocesie. Częstym błędem wielu fotografów jest próba ratowania na siłę zdjęć nieudanych, podczas gdy powinny one po prostu wypaść z selekcji. Oczywiście, można je uratować ale tu już potrzebna jest wiedza jak to zrobić. Jeśli nie wiesz jak obrobić dobrze naświetlone zdjęcie, nigdy nie uratujesz tego złego :)
To może zapytam. Jak powinno być zrobione zdjęcie aby załapało się do dalszej pracy na warsztatach. Bo skoro obiecałem sobie że się w końcu wybiorę to muszę zabrać ze sobą jakiś materiał :)
Jak naświetlać by było ok. Na co zwracać uwagę???
Marku, możesz zabrać ze sobą każde zdjęcie – te złe i te dobre. Moja rada dotyczyła tego, że w interesie Twoich klientów jest to, żebyś obrabiał z puli dobrego materiału a nie tylko z tych zdjęć które trzeba ratować :)
Krzysiu powiedz mi jeszcze czym sie rozni spotkanie ala krotka forma od formy za 1,4k :-)
Bo nie chce by mi cos umknelo. Druga sprawa, czy po waszych warsztatach bede umial zrobic cos takiego jak wy czy to jednak wymaga lata praktyki. Ja sie domyslam ze wy to sklejacie z wielu warstw bo zadna klatka sama siebie nie da takiego obrazu. Pytanie na ile ja bede umial wykorzystac wiedze ktora przekazecie.
Różnica wynika z czasu. Nic nie umknie, chyba że planowałbyś głęboki sen :) Absolutne nie wiem czy będziesz umiał zrobić po warsztatach to co robimy my. To zależy od Ciebie, my pokazujemy wszystkie nasze techniki – jeśli po powrocie do domu wykażesz się spora dawką uporu w dążeniu do efektu to go osiągniesz. Na drodze stoi problem pokonania wewnętrznego lenistwa w podejściu do obróbki :)
A mozna wiedziec z ciekawosci jaki jest czas pracy nad jednym zdjeciem ???
Marek, masz dużo pytań – zadzwoń do mnie, będzie mi łatwiej odpowiedzieć na wszystkie za jednym razem :)
Marek – IDŹ!
nie kombinuj, nie myśl, nie licz, nie miej wątpliwości!(ja przestałem i poszedłem!)
warto!:)
Trafiłem na Was z polecenia znajomego, który sie zachwycał. Niestety po obejrzeniu Waszych galerii z przykroscią swtierdzam, że nie jest tak rewelacyjnie by za warsztaty brać 1000 czy wiecej.
Własnie skóra mocno u Was odstaje. Trzcionka czy Sawińscy to są wzory skóry i zdecydowanie polecam warsztaty u Adama.
Reportaż Agata i MIchał, to skóra mocno różowawa, taka prosiaczkowata. Nie podoba mi sie kompletnie.
Stefan, na szczęście masz wybór i to jest najlepsze. Pozdrów znajomego ;) Powodzenia
Nie byłem nigdy na szkoleniu ale muszę wziąć tych dwóch Panów w obronę. Chyba nie do końca wiesz na czym to wszystko polega dlatego tak piszesz. Oczywiście kolorystyka to rzecz gustu i nie powiem Trzcionka kadry ma super ale obróbki bym nawet nie porównywał, gdyż jest jej u niego jak na lekarstwo. To jest całkiem inne podejście do retuszu, nie wiem czy spędza chociaż ułamek tego co np. Krzysiek.
Zgodziłbym się z tym, że Adam jest mistrzem kadrów, ale nie skóry. Mam wrażenie, że w ogóle nie kontroluje jej koloru. Niekiedy jest trupio blada, innym razem przeraźliwie żółta. Dość nietrafione porównanie ;)
Krzysiu zadzwonie jak tylko uporam się z kilkoma sprawami. Stefan co do tego jaka skóra to każdy widzi jak chce coś widzieć. Co nie zmienia faktu że obróbka stoi na bardzo wysokim poziomie. A po takich warsztatach nic nie stoi na przeszkodzie abyś sam wybrał swój zestaw kolorów na których oprzesz swój sposób pracy. Inna kwestia że takie warsztaty z tego co mi się wydaje mają nam pomóc i naprowadzić na pewne kwestie a nie odwzorować idealnie to co chłopaki robią.
Czy warsztaty są planowane na długo do przodu ? tzn czy wiadkomo kiedy będą w przyszłym roku ? a druga sprawa czy photoshop to photoshop i praca z warstwami czy tylko camer raw lub lightroom
Nigdy nie planujemy z wyprzedzeniem. Kolejne edycje są zależne od czasu którym dysponujemy. Warsztaty obejmują zarówno edycję RAW jak i zaawansowaną pracę w Photoshopie.